Aktiviteter

Mer information runt dessa aktiviteter kommer ut på klubbens informationskanaler. Så håll ögonen öppna på facebook och er mail.

BÅTUPPTAGNING 2023

Nu är det dags för det populära eventet BÅTUPPTAGNING 2023 års upplaga. Alla ni som så flitigt använt klubbens båtar under 2023 är varmt välkomna, redan nu nästa helg.

ördagen den 4 november 2023 kl 11:00 vid Roggans Marina.

Vi har fyra båtar i sjön som skall tas upp och vinterförvaras på Roggans marina.

PLATS: ROGGAN MARINA

TID: KL 11:00

DATUM; LÖRDAGEN DEN 4 NOVEMBER

Välkomna!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Båtiläggning och brygglagning

Vintern har tagit hårt åt båtbryggan i norrviken vid  Rotsunda. Alla medlemmar som kan komma uppmanas att komma till att laga bryggan och lägga i de tre båtar vi har idag som skall läggas i. Ni som lånar båtarna ofta återkommande uppmanas extra att vara delaktiga i detta evanemang.

15 april kl 10:00 vid Roggans Marina vid Rotsunda

Se länken för mer info!

Årlig fisketävling:

Sollentuna gäddan har arrangerats sedan 2021 och hoppas bli en återkommande fast event för tävlingssugna medlemmar.

HELGEN den 29-20 OKTOBER 2022
arrangerades höstupplagan av Solentuna gäddan, predator fight 2022.
Följ länken nedan för att se resultatet!

Kräftfiske:

Slutet av augusti skaffar klubben tillstånd av kommunen att få fiska efter kräftor i Norrviken och Rösjön.

Regnbågsfiske:

Under hösten åker klubben till Fyrväpplingen för att fiska regnbåge.

Diverse aktiviteter:

Klubben försöker hitta på lite olika aktiviteter för medlemmarna under året om det finns möjlighet..

Vår/ årsmöte:

Vårmötet händer under april och årsmötet under november. Alla medlemmar är välkomna. Efter mötena brukar det bli lite snack m.m.

Årsmöte 2022 tryck HÄR!

Övrigt:

Om man som medlem vill arrangera något finns det möjlighet för det. Skicka ett mail till klubbmailen vad ni vill göra